رفتار نامناسب مورایس با خبرنگاران در نشست خبری بدمینتون‌باز المپیکی ایران به دوره‌های جهانی مربیگری دعوت شد برای نهمین فصل پیاپی جام از دست سپاهان پرید! فرصت ویژه نکونام برای شکستن رکورد مجیدی از دست رفت نکوداشت علی بامشکی، پیشکسوت کشتی استان خراسان‌رضوی پیروزی بسکتبالیست‌های فرش مشهد در گام اول تاریخ و ساعت بازی چلسی و تاتنهام در لیگ برتر انگلیس | تقابل پوچ با یاران سابق نکونام: از رفتن خطیر همه تیم خوشحال شدند بازگشت بنزما به رئال مادرید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی
سرخط خبرها

سهمیه‌های بزرگسال تیم عنایتی مشخص شدند

  • کد خبر: ۱۶۵۵۴۶
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹
سهمیه‌های بزرگسال تیم عنایتی مشخص شدند
مهدی ترابی، شهریار مغانلو و پیام نیازمند بعنوان سهمیه بالای ۲۳ سال، تیم عنایتی را در هانگژو همراهی می‌کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم فوتبال امید ایران بعد از مدت‌ها بلاتکلیفی سرانجام سر و سامان گرفته و به زودی کار خود را در مسیر منتهی به المپیک پاریس شروع خواهد کرد. زیر ۲۳ ساله‌های ایران سرمربی خود را شناختند و رضا عنایتی و همکارانش فعالیت‌های خود را شروع کرده‌اند.
اگرچه تیم زیر ۲۳ ساله‌های ایران خردادماه در یک تورنمنت دوستانه در عراق شرکت می‌کندو سپس راهی مقدماتی زیر ۲۳ ساله‌های آسیا می‌شود، اما مهم‌ترین رویداد امید‌ها قبل از مقدماتی المپیک، بازی‌های آسیایی هانگژو است. مسابقاتی که به المپیک آسیایی معروف است و رضا عنایتی سعی دارد تیمی قدرتمند را به این مسابقات ببرد.
از این رو با توجه به تاخیر پیش آمده در انتخاب سرمربی تیم امید، فدراسیون فوتبال در پایان ددلاین مربوط به ارسال اسامی بازیکنان تیم فوتبال، روز پنجشنبه هفته گذشته باید یک فهرست ۵۰ نفره از نفرات را به ستاد مسابقات آسیایی ارسال می‌کرد. این فهرست که شامل ۴۷ بازیکن امید و ۳ بازیکن بزرگسال است، روز پنجشنبه از سوی فدراسیون فوتبال با بررسی‌های انجام شده به چین ارسال شده و حالا رضا عنایتی نیز نفرات نهایی خود را باید از میان بازیکنانی که در لیست هستند انتخاب کند.
این در حالی است که بیشتر نفرات مد نظر رضا عنایتی برای تیم امید از بین همین بازیکنانی هستند که فدراسیون فوتبال در فهرست هانگژو قرار داده است.
مهم‌ترین نکته درباره این فهرست، اما سه بازیکن بزرگسالی هستند که در آن قرار گرفته اند. بر اساس قوانین بازی‌های آسیایی هر تیم فوتبال می‌تواند از سه بازیکن بزرگسال در لیست خود استفاده کند و فدراسیون فوتبال هم نام سه بازیکن را به ستاد بازی‌ها اعلام کرده است.
سه بازیکن بزرگسال ایران در هانگژو از سپاهان و پرسپولیس انتخاب شده‌اند. پیام نیازمند و شهریار مغانلو گلر ملی‌پوش و آقای گل لیگ برتر از سپاهان در لیست تیم امید قرار گرفته‌اند و مهدی ترابی مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس هم نفر سوم این فهرست است.
ترابی، مغانلو و نیازمند در حالی در لیست امید‌ها قرار گرفته‌اند و در بازی‌های آسیایی می‌توانند با پیراهن زیر ۲۳ ساله‌ها به میدان بروند که بعید است رضا عنایتی بتواند از آن‌ها در ترکیب تیمش استفاده کند؛ بازی‌های هانگژو همزمان با مسابقات لیگ برتر فصل جدید برگزار می‌شود و از آنجایی که سه بازیکن مذکور جزو ستاره‌های تیم خود خواهند بود، بعید است باشگاه‌های آن‌ها مجوز حضور در تیم امید را بدهند.
با نزدیک شدن به مسابقات آسیایی احتمالا شاهد یک چالش جدید میان فدراسیون و باشگاه‌ها خواهیم بود. جدا از اینکه بازیکنان زیر ۲۳ ساله از سوی تیم‌ها به اردوی امید‌ها می‌روند یا نه، مهم‌ترین مساله درباره سه بازیکن بزرگسال است وبعید است باشگاه‌های مغانلو، نیازمند و ترابی اجازه سفر شان به چین و غیبت طولانی در تمرین و مسابقات باشگاهی را بدهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->